Rozhovor s příbramskou agenturou VDN promo

Na krátký rozhovor jsme se sešli s majiteli a zároveň hlavními aktéry společnosti VDN Promo, Jitkou Doubravovou a Petrem Větrovským, aby nám trochu přiblížili zákulisí práce promotérské agentury.

Jitka: Jak název napovídá, zkratka agentury se skládá z písmen našich příjmení a co znamená písmeno N,to bychom si rádi nechali pro sebe (směje se)

Jak dlouho agentura funguje a jak si práci rozdělujete

Petr: Agentura oslavila nedávno své první narozeniny a symbolicky jí popřál člověk z českého showbussinesu nejpovolanější, Karel Gott. Takže je VDN promo na světě jeden rok. Funkce nemáme extra nějak pojmenované, vyplynou vždy z provozu. Já řeším o něco víc tvorbu nových projektů a propojení s partnery, Jitka zase produkci a chod agentury. Rozhodutí však děláme vždy společně.

Jak vznikl nápad agenturu založit a jaká byla cesta od nápadu k realizaci

Jitka: Udělali jsme v Příbrami koncert Karla Gotta, který měl nevídaný úspěch. Chtěli jsme to dále rozvíjet, začaly přibývat další koncerty a z toho logicky vyplynulo i založení agentury. Komplikace byly jen malé, lehce vyřešitelné. Musíme zaklepat na zuby, že žádná větší doposud nepřišla.

Zastupujete české celebrity, je těžké je ke spolupráci získat?

Petr: Představte si, že začnete s pro Vás úplně novým druhem byznysu a chcete dělat s lidmi jako jsou Karel Gott, Lucie Borhyová, Leoš Mareš, Rytmus, což jsou absolutní špičky tohoto oboru v naší zemi. Jednoduché to rozhodně není, ale nám se to podařilo…

Nejste jen pořadateli jejich koncertů, staráte se i o jejich marketingové a reklamní aktivity. Chtěl po vás někdy někdo něco, že jste si řekli: Tohle ne?

Jitka: Co se týče marketingových kampaní, vždy zhodnotíme pro a proti, jak je kampaň exkluzivní a pak se rozhodneme. Nevzpomínám si, co jsme z kampaní odřekli. Více musíme říkat ne na nějaké nápady interpretů. Po tom, co uděláme koncert, nás odchytává několik lidí s návrhy, koho by například v Příbrami chtěli. V těchto chvílích musíme samozřejmě taktně vysvětlovat, že to není úplně vhodné. Nedávno se nám stalo, že nás na základě našich kontaktů oslovila firma na prodej kosmetiky, abychom se staly dealery. Tak to jsme řekli razantní ne (smích).

„Nepracujete“ jen pro hvězdy, ale zajišťujete pro firmy různé reklamní kampaně, právě ve spojení s českými celebritami. Popište mi, prosím, nějak ve stručnosti, celý proces od chvíle, kdy přijde firma s takovým požadavkem

Petr: Právě tohle považuji za takové naše know – how, takže to vám více popisovat nebudu. Mohu Vám jen prozradit, že vsázíme na odlišnost a jedinečnost. Jak vždy ve VDN promo říkáme,“děláme to prostě jinak než ostatní“.

Jak moc je vaše práce časově náročná? Máte vůbec nějakou chvilku pro sebe, a když ano, jak ji nejraději trávíte?

Jitka: Práce je hodně náročná hned od začátku, kdy koncert vymyslíme a vrcholí blížícím se koncertem. Musí se dělat smlouvy, grafika, kampaně, PR, sledovat prodej a to je jen začátek. Najít si chvilku pro sebe je hodně těžké, ale snažím se každý den cvičit ve fitness či si jdu zaběhat. To je jedna z mála mimopracovních věcí, kterou si dopřávám pravidelně.

Pohybujete se hlavně v oblasti hudby, i když vašimi klienty nejsou jen zpěváci a kapely. Ale co vy sami osobně preferujete za hudební styl, kapelu…nebo jaký druh muziky si pustíte, když potřebujete „vypnout“

Petr: Vypnout moc nedokážu. Je to jeden z mých problémů. Jsem workoholik. Hudbu vyhraněnou nemám, líbí se mi Karle Gott, Rytmus, teď hodně Atmo Music, skvělé je také nové album Lucie Bílé.

Máte ve své sbírce i charitativní projekty, povězte něco málo o nich

Jitka: Při vybraných koncertech či jiných akcí se snažíme pomoci i ostatním. Například při koncertu Karla Gotta v Příbrami jsme věnovali šek dětskému domovu Pepa v Lazci, který často podporujeme. Dále jsme podpořili například Kapku naděje výtěžkem z kalendáře Sociální rozdíly, nebo spolupracujeme s nadací ČEZU, Pomáhej Pohybem, čímž vybízíme všechny, aby se zapojili a pomáhali.

Na jaké nejbližší akce byste nás ráda pozvala a co má vaše agentura v plánu třeba na příští rok? (Pokud to není tajné)

Jitka: Plány na příští rok si ještě necháme pro sebe. Do konce tohoto roku máme ještě nějaké koncerty Atmo Music, Olympic v Příbrami a největším naším projektem jsou prosincové Bílé Vánoce Lucie Bílé, které děláme v šesti městech v České republice, a jsou pro nás absolutně prioritní.