Portless a Suporrt Lesbiens. Mlýnek, ve kterém se dnes málokdo vyzná. Velké změny a změny. Poté co z kapely odešel v roce 2012 frontman Kryštof Michal a nakonec z původních „Supportů“ zůstal pouze Hynek Toman, vydávají novou desku Leave a message. Stojí za to nebo ne?
Intro na začátku alba a následná vypalovačka svědčí o tom, že intro bylo použito s rozvahou a velice vhodně. Ne vždy to tak dnes bývá a spousta kapel má intro pouze jako „vycpávku“ na zadní stranu bookletu. Není tomu však u CD Leave a message. Album s novým zpěvákem, novým soundem a starými kořeny. Zní to jako výborná kombinace. Ne snad proto, že by kdokoliv dokázal Kryštofa Michala nahradit. V případě Support Lesbiens totiž šlo víc než o výměnu, o vývoj. Kapela lehce přitvrdila a sytější hlas Czendy Urbánka vše jen podtrhuje.
Album Leave a message plynule ubíhá a písničky mi začínají splývat. Vyjímkou je určitě píseň The City, která má hezky zpěvný refrén a přímo podbízí k chorálu tisíců fanoušků ve vyprodaném koloseu. Kapela se i nadále snaží znít světově, ale s novým zpěvákem přišla i „nová angličtina“, která občas zatahá za uši…
Keep on move mě také zaujala. První začnou hrát bicí a začnou zcela stejně, jako v písni The River od Good Charlotte. V tu chvíli jsem zpozorněl a bohužel. Kapela, která chce znít světově, nesmí kopírovat kapely, které jsou světové… Ano stane se, že se sem tam některé skladby podobají. Ale asi nikdo mi nevymluví, že celek Support Lesbiens nikdy neslyšel skladbu Get Lucky od Duft Punk.
Závěrem snad jen, že kapele k tomu, aby zněla světově, nestačí jen drahé studio, producent a písně ve světovém jazyce, ale hlavně originalita. CD Leave a message je profesionálně podané a zní skvěle. Najde si posluchače v širokém spektru lidí. Ale od kapely na takové úrovni bych čekal mnohem víc. Album Leave a message je příslibem dalších kroků kapely k tomu, aby oprášila starou, ne však zašlou, slávu.