PSYCHO RÁDIO, není vůbec PSYCHO!

V rámci projektu Helpband, který nabízí kompletní servis českým kapelám a interpretům, bychom vám rádi připomněli aktuální desku tria z Hranic, kapely PSYCHO RÁDIO “ Metal City „, která sklízí ovoce na vlnách rockových rádií!

Ve studiu Hacienda vznikal v letech 2008 – 2010 materiál na novou desku, kterou kapela pokřtila v listopadu 2010 pod názvem Metal CITY. Nejen producentem, ale i kmotrem desky se stal všem známý Miloš DODO Doležal

Album Metal City obsahuje jedenáct původních česky zpívaných písní. Všechny skladby jsou výsledkem produkce tříčlenného tria z Hranic, které hudbu skládá spontánně a přirozeně a bez klišovitého napodobování současných trendů. Hlavní důraz je kladen na preciznost projevu a přenesení osobních pocitů na melodie a harmonie, podpořené rytmikou a dynamikou. Tyto aspekty tvoří základ desky Metal City, která je barevnou škálou hudebních žánrů, jejichž spojení je pro PSYCHO RADIO tak typické.. Album jen kompozicí rockových a hard – rockových riffů, které se místy snoubí s metalovou energii a countryovým nadhledem. Celou desku pak uzavírá jazzově laděná píseň Eiwa. CD nosič dále obsahuje videoklip k titulní písni alba – METAL CITY, a kompletní texty všech pisní. Hosty na desce jsou Pavel Slechan (bicí – Lady Špína) a Martin „Buchta“ (vokál Obchodníci s deštěm).

Metal City je tedy celistvá nahrávka, která vystihuje jedno období kapely PSYCHO RADIO. Deska je důkazem snahy, píle, odhodlání a lásky k hudbě.

Kapelu můžete v nejbližší době vidět na festivalu mladých a talentovaných kapel v Miřeticích u Vlašimi 2.7., nebo dokonce mezi „ hvězdami „ na festivalu Natruc Kolín!

Helpband :
(V Praze 15. září 2010) Současná situace v tuzemské hudební branži dala šanci vzniknout projektu HelpBand. Úzký tým nové agentury by měl českým hudebníkům pomáhat s produkcí koncertů, vydáváním CD, natáčením klipů, dopravou, PR, managmentem, bookingem a získáváním reklamních ploch a prostor. Projekt HelpBand chce talentovaným a pracovitým muzikantům zajistit i patřičnou medializaci. V této době už probíhají jednání s konkrétními médii, jako jsou hudební radia, televize, časopisy, deníky a internetové portály. Kapely, které se rozhodnou zapojit do projektu, získají profesionální zázemí k svému dalšímu růstu a vývoji.