Jak zakotvil Jan Frohlich v instrumentálu Kennyho Rougha?

Když vydala liberecká dvojka Paulie Garand a Kenny Rough první singl „Kotvim“ z posledního alba „Molo“, očekával jsem odklon od postupů, kterých se oba autoři dosud drželi. Jak Paulie Garand v jednom z rozhovorů prohlásil: „Třeba se spálim, ale nechci zakysnout“. Výsledek byl nakonec příznivý a v nejednom případě si deska „Molo“ vysloužila ocenění za album roku. A aby se ta hudební mozaika ještě trochu rozvinula, nastupuje opět bubeník Jan Frohlich, který výše zmíněný singl opatřil vlastními bubny!

 

Jana Frohlicha mohou znát hiphopoví posluchači jako autora zajímavých drumcoverů ke skladbám jako „Volte mě“ od Hugo Toxxxe nebo „Denně“ v podání LA4. V obou případech sekundoval hudebním podkladům DJe Wiche. Kromě zajímavé hudební minulosti je u autora zvykem, že nechává prostřednictvím kamery nahlédnout posluchače do studia VĚŽ, kde se celá věc natáčí, přičemž tak činí i v případě drumcoveru pecky „Kotvim“.