Virální rapper a vizuální umělec Aries přijede poprvé do Prahy
7.9.2022

Americký hudebník Aries je umělec mnoha talentů: rapper, zpěvák, producent, režisér, grafický designér a ilustrátor. Svou všestrannost i novátorský pohled na tvorbu nejprve prokázal na svých sociálních sítích, kde získal své první věrné příznivce, hudební média zase vyzdvihovala jeho svěží přístup k hudbě a schopnost kombinovat hip-hop s alternativními vlivy.

Do pražského Rock Café přijede Arshia Nicholas Fattahi 7. září 2022 v rámci turné ke své druhé desce Believe in Me, Who Believes in You. Vstupenky (400 Kč) budou v prodeji od 14. ledna na fource.cz a v sítích GoOut.cz a Ticketmaster. 

Aries pochází z Kalifornie, kde vyrůstal v rodině klasických hudebníků, svou lásku k hudbě objevil v pubertě, když sledoval na DVD záznamy koncertů Linkin Park. Namísto toho, aby se socializoval s vrstevníky, začal sám studovat produkci a zdokonalovat své hudební schopnosti. Své první covery sdílel společně s dalšími zábavnými videi a tutoriály na YouTube. Ve chvíli, kdy na svém kanálu nasbíral přes 200 tisíc sledujících, věděl, že je správný čas začít vydávat vlastní tvorbu. Skladby z roku 2018 – Carousel, Sayonara a Racecar – rychle nasbíraly první miliony streamů. „Prvotní pocit, který chci navozovat svou tvorbou, je nostalgie. Stále se ale snažím přijít na to, jak toho dosáhnout jako nikdo přede mnou,“ prozradil Aries o svých skladbách.

Jeho debutové album Welcome Home bylo přijato s nadšením. Fanouškům ho poprvé představil živě v rámci vyprodaných turné po Evropě i USA. Kromě toho, že si Aries desku sám produkoval, režíroval i všechny klipy a stál taky za veškerými vizuály. Aries při této příležitosti také založil vlastní značku Wunderworld. „Miluju jakoukoliv příležitost být kreativní, design a ilustrace jsou pro mě stejně podstatné jako hudba,“ dodává Aries.

Na druhém albu Believe in Me, Who Believes in You se Aries znovu vrhá do neprobádaného teritoria a k albu sám dodává: Nejvíce ho ovlivnily všechny ztráty a výzvy, kterým jsem čelil v posledních dvou letech.“ Jeho otevřenější přístup k textům je znát na singlech Fool’s Gold nebo Kids on Molly, které už teď sbírají miliony streamů.