20.11.2012 | ||
17.00 | ||
17.00 | ||
21.11.2012 | ||
17.00 | ||
17.00 | ||
22.11.2012 | ||
17.00 | ||
17.00 | ||
23.11.2012 | ||
17.00 | ||
17.00 | ||
24.11.2012 | ||
17.00 | ||
17.00 | ||
25.11.2012 | ||
17.00 | ||
17.00 |
zdroj: archiv STOMP
Pro velký ohlas na jejich poslední turné se 20.listopadu vrátí do Prahy světoznámí STOMP! Šest jejich představení ve dnech 20.-25.listopadu bude opět hostit Kongresové centrum Praha. „Vstupenky v rozpětí od 990 – 1450 korun budou k dostání od pondělí 4.6. v distribuční síti Eventim a v prodejnách Bontonland“ oznámil za pořádající agenturu NuCoast Productions Patrik Svitek.
Úchvatná taneční show ve strhujícím rytmu, který členové souboru vytvářejí za pomoci těch nej(ne)představitelnějších věcí, které nás obklopují v každodenním životě – popelnic, košťat, kuchyňských dřezů, zapalovačů, krabiček od sirek, plechovek, žídlí…. Tak lze jen stručně charakterizovat jedinečnou podívanou, kterou nabízí každé vystoupení tohoto dvanáctičlenného souboru. Show, která stírá jazykové bariéry i kulturní odlišnosti a jednadvacet let slaví obrovský úspěch po celém světě.
Za zrodem Stomp stojí bubeník a reklamní režisér Luke Cresswell a všestranný Steve McNicholas, herec, muzikant a televizní režisér, který je mj. podepsán pod režií Mr. Beana. Luke a Steve zahájili spolupráci v roce 1981, kdy oba působili ve streetovém bandu Pookiesnackenburger. Jejich společné divadelní a posléze televizní počiny už od 80. let vytvářeli předobraz dnešních Stomp. První zřejmým důkazem toho byla jejich reklama na Heineken s všeříkajícím názvem Popelnice. Do podoby, ve které je známe dnes, se ale Stomp zformovali ve Velké Británii „až“ v roce 1991 a ještě v témže roce odehráli první vystoupení v londýnském Divadle Bloomsbury, za které obdrželi první cenu v kategorii okrajových žánrů. Následovalo úspěšné celosvětové turné Barcelona, Montreal, Belfast, Dublin, Boston…Všude sklízeli neuveřitelné ovace a svůj raketový start korunovali vyprodanou sezónou v Divadle Sadler’s Wells (1994) následovanou oceněním za Nejlepší zábavnou a choreografickou show. Z divadelních pódií se vliv Stomp záhy přesunul i na filmové festivaly a do reklamního světa – na jejich mistrovském umění postavila svůj reklamní spot např. Coca-Cola nebo společnost Apple, za krátký film Smetáky dokonce získali i nominaci na Oscara.
Pouhých dvanáct lidí (z různých koutů světa) dokáže na pódiu vytvořit neskutečnou směsici rytmů, divadla, hudby a tance, která vás strhne v první vteřině a nenechá vydechnout do závěrečné chvíle. Pokud vám zatím jejich vystoupení unikala, je nejvyšší čas, nechat se uvést do živelného pouličního světa Stomp.
Více na: